داستان ایران افزایش فوتبال موفقیت فوتبالی

داستان: ایران افزایش فوتبال موفقیت فوتبالی بازیکنان جام جهانی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات این موفقیت حاصل تفکرات کی‌روش و تلاش بازیکنان بود/ دیگر باید فکر افزایش به مرح

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: این موفقیت حاصل تفکرات کارلوس کی‌روش و تلاش بازیکنان تیم ملی بود که توانستیم خیلی مقتدرانه به جام جهانی افزایش کنیم.

این موفقیت حاصل تفکرات کی‌روش و تلاش بازیکنان بود/ دیگر باید فکر افزایش به مرح

هاشمی نسب: این موفقیت حاصل تفکرات کی روش و تلاش بازیکنان بود/ دیگر باید فکر افزایش به مرحله حذفی جام جهانی باشیم

عبارات مهم : ایران

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: این موفقیت حاصل تفکرات کارلوس کی روش و تلاش بازیکنان تیم ملی بود که توانستیم خیلی مقتدرانه به جام جهانی افزایش کنیم.

مهدی هاشمی نسب در گفت وگو با فارس، درمورد افزایش تیم ملی کشور عزیزمان ایران به جام جهانی 2018 روسیه، گفت:فکر می کنم همه ما قبل از بازی با ازبکستان هم با توجه به نتیجه های خوبی که در مرحله گروهی کسب کردیم از افزایش به جام جهانی مطمئن بودیم. با فوتبالی که تیم ملی بازی می کرد و با تفکرات کی روش کاملا پتانسیل افزایش به جام جهانی را داشتیم که جا دارد این اتفاق را به نوبه خودم به اهالی فوتبال تبریک بگویم.

این موفقیت حاصل تفکرات کی‌روش و تلاش بازیکنان بود/ دیگر باید فکر افزایش به مرح

وی درمورد اینکه تیم ملی بدون گل خورده راهی جام جهانی شد، اظهار داشت: این مساله یک حسن است که ما توانستیم بدون گل دریافتی راهی جام جهانی شویم ولی نمی توانیم این مساله را کار خیلی خیلی بزرگی بدانیم و آن را در بوق و کرنا کنیم. در چند دوره اخیر تیم ملی همواره به جام جهانی رسیده و از اقتدار کافی برخوردار هست. یک دوره با گل خورده زیاد یا گل زده بالاتر این موفقیت رقم خورده به هر حال این سختى ها و آسانى ها وجود داشته و ما به جام جهانی رسیدیم از این بعد باید هدفمان رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی باشد. اگر در جام جهانی در گروه مان افزایش نکنیم اینکه در مرحله انتخابی گلی نخوردیم و یا به عنوان تیم اول به مرحله گروهی افزایش کردیم هیچ دستاوردی جهت ما ندارد. افزایش از مرحله گروهی می تواند یک تحول در فوتبال کشور عزیزمان ایران ایجاد کند.

پیشکسوت فوتبال کشور عزیزمان ایران در رابطه با اینکه همه از افزایش به مرحله حذفی جام جهانی صحبت می کنند و آیا این امر شدنی هست، اظهار داشت: ما تیم اول آسیا هستیم و اقتدار بسیار زیادی داریم. باید تلاش کنیم این کار بسیار سخت هست. باید با هزینه زیاد و برنامه ریزی نیرومند خودمان را آماده جام جهانی کنیم. در جام جهانی دیگر حریفان ما ازبکستان، قطر، کره، لبنان و سوریه نیستند. آنجا تیم هایی به میدان می آیند که استحقاق زیادی جهت رسیدن به موفقیت دارند. ما مدیون کی روش هستیم ولی نباید زحمات بازیکنان را نادیده گرفت. کی روش سهم زیادی در این افزایش دارد و نگاه حرفه ای و دانش فنی این مربی خیلی به تیم کمک کرد.

پیشکسوت فوتبال ایران، گفت: این موفقیت حاصل تفکرات کارلوس کی‌روش و تلاش بازیکنان تیم ملی بود که توانستیم خیلی مقتدرانه به جام جهانی افزایش کنیم.

هاشمی نسب درمورد اینکه آیا با وجود نتیجه های خوب تیم ملی دیروز ورزشگاه خالی بود، گفت: علت این مساله را نمی دانم شاید مسائلی بوده که اصلا ربطی به فوتبال ندارد. نظر خاصی در این مورد ندارم.

وی در آخر گفت: باز هم افزایش تیم ملی را به جام جهانی تبریک می گویم و امیدوارم با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم جهت نخستین بار از گروه مان افزایش کنیم.

واژه های کلیدی: ایران | افزایش | فوتبال | موفقیت | فوتبالی | بازیکنان | جام جهانی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار